§1. Zasady ogólne
Korzystanie z forum nie jest obowiązkiem, a przywilejem. Każdy użytkownik forum jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania zasad umieszczonych w tym regulaminie. Jest to regulamin ogólny, dotyczący całości forum.
I. Udzielanie się na forum jest jednoznaczne z akceptacją REGULAMINU.
II. Zmiany regulaminu - regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili
III. Prawa administratora - administrator ma prawo w dowolnej chwili, bez podania przyczyny, dokonać dowolnej akcji w aspekcie forum
§2. Zabronione treści
Na forum zabronione jest rozpowszechnianie poniższych treści:
- pornograficznych/erotycznych
- brutalnych (nie dotyczy wirtualnej rozgrywki)
- wulgarnych (w tym także zabrania się wszelkich prób ukrywania/przemycania wulgaryzmów)
- propagujących używki
- łamiących prawo zwłaszcza prawa autorskie
- plików oraz linków do plików łamiących postanowienia licencyjne
- zamieszczania instrukcji, które łamią postanowienia licencyjne
- wzywających do nienawiści rasowej
- umieszczania symboli faszyzmu, nazizmu i tym podobnych (oraz propagujących je)
- obrażających kogoś jako osobę, a także jej wyznanie
- linków do powyższych, oraz linki do stron ze szkodliwym oprogramowaniem działającym na szkodę użytkownika
Właściciel, jak i obsługa forum, nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczanie przez użytkowników powyższych treści.
§3. Zakładanie nowych tematów / pisanie postów
Użytkownik, zakładając nowy temat, zobowiązany jest do wcześniejszego sprawdzenia, czy podobny już nie został założony. Służy do tego opcja „Szukaj tematu albo słowa kluczowego”. Dodatkowo, użytkownik ma obowiązek zakładać tematy w odpowiednich działach.
1. Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie Forum, tj. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo usuwać/zmieniać treści niezgodne z regulaminem bez powiadomienia, bądź dopisując jakąś uwagę do postu.
2. Zakazane jest umieszczanie na forum jakichkolwiek treści wulgarnych oraz dozwolonych od 18 roku życia.
4. Post musi nieść konkretną wartość merytoryczną, nie może się składać tylko z wyrażenia „też tak myślę” czy „dobrze gadasz”. Takie zachowania są przejawami nabijania licznika postów.
Wypowiedzi niewnoszące nic do pierwotnego tematu będą usuwane.
5. Forum jest polskojęzyczne, więc używamy polskich znaków.
6. Nie wolno nadużywać znaków interpunkcyjnych i emotikon.
7. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki (nie pisz czcionką pogrubioną, powiększoną, nie koloruj).
Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst.
8. Nie pisz w tematach które są już stare i od dawna nikt w nich nie pisze.
9. Nie pisz WIELKIMI literami. WIELKIE litery krzyczą!
10. Nie pisz popularnym w Internecie slangiem typu: jush, dobshe ani czYmŚ tAKiM. Takie posty będą usuwane.
§4. Kary:
1. Administratorzy i moderatorzy dysponują wachlarzem kar, które stosują w wybranych przypadkach złamania regulaminu. Kary to:
- słowne upomnienie – udzielane poprzez dopisek do postu
- skasowanie/edycja treści – zmodyfikowanie postu lub pól w profilu
- ostrzeżenie – skutkuje wpisaniem użytkownika na czarną listę, odpowiednik warna.
2. Wymiar kary leży w gestii moderatora/administratora udzielającego jej, oraz zbiorem zasad ujętych w Regulaminie.
3. Użytkownik ma prawo do poznania motywów decyzji, oraz do odwołania się od decyzji moderatora do administratora.